Μένοντας στο κέντρο…

Ξύπνησα χαρούμενος. Δίπλα μου φωνές από τα αδελφάκια μου το ίδιο χαρούμενα με μένα,  να με κάνουν να αισθάνομαι τόσο ζεστά.

Επιτέλους  θα κοιμόμουν σε καινούριο σπίτι.

Όταν πήγαμε σπίτι ήταν τόσο όμορφα. Τα αδελφάκια μου με αγκάλιασαν με τόση στοργή και αγάπη. Ήξερα ότι εδώ ανήκω. Και πως τίποτα πια δεν θα είναι το ίδιο πλέον.

Κάθε μέρα τρώγαμε με τα αδελφάκια μου, και βλέπαμε τηλεόραση, και πηγαίναμε και τρέχαμε στο πάρκο. Και η μαμά όλο φώναζε πως της λερώνουμε τον καναπέ ,και  να κάνουμε μπάνιο και μετά έβαζε τον μπαμπά να μας φοβερίσει. Αλλά εκείνος  προτιμούσε να είναι μέρος της παρέας μας. Χιχιχιχι…..

Έμαθα πολλά από την οικογένεια μου. Πώς να προστατεύω τους μικρότερους.  Πώς να συμπεριφέρομαι όταν έρχονται φίλοι στο σπίτι. Τι σημαίνει αγάπη, στοργή….

…εγκατάλειψη.

Στα μόλις δέκα μου χρόνια είμαι στον δρόμο. Το σπίτι μου η Ακαδημίας. Και το κρεβάτι μου οι πρασιές στην Κλαυθμόνος .  Ακόμα ψάχνω να βρω την οικογένεια μου. Τα αδελφάκια μου… την μαμά που φώναζε, και τον μπαμπά που γελούσε.  Πηγαίνω στους περαστικούς και τους ρωτώ αν έχουν δει την οικογένεια μου. Αποκλείεται να με εγκατέλειψαν. Με αγαπούν ακόμα.

Κάνεις δεν μου απαντάει. Σαν να μην με καταλαβαίνουν. Μόνο μου φωνάζουν και  μερικοί μου δίνουν να φάω.

Οι μέρες περνάν και ακόμα ψάχνω την οικογένεια μου. Έχω τρελαθεί από την αγωνία μου. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ. Τριγυρίζω στους δρόμους και ψάχνω. Δεν θυμάμαι που είναι το παλιό μου σπίτι πια.

Τις προάλλες με χτύπησε ένα αμάξι.  Δεν ήταν σοβαρό. Μόνο λίγο το πόδι μου πλέον κουτσαίνει.

Έφταιγα. Πήγα να περάσω το φανάρι. Αλλά δεν το πρόλαβα και τρόμαξα και από τα φωτά…

Με βρήκε ένας κύριος. Και με φρόντισε. Αλλά δεν είναι γιατρός. Και το πόδι μου ακόμα δεν είναι καλά. Μου άφησε όμως το τηλέφωνο του , άμα τον χρειαστώ πάλι.

Πάλι φασαρία.  Έχει πορεία πάλι. Πάω και ‘γω. Ξύπνησα που ξύπνησα… Ας  πάω και ‘γω με τον κόσμο… Έγινε πέσιμο πάλι. Μας ρίχνουν αέρια. Και κάνουν και εκρήξεις. Φωνάζω αλλά δεν με καταλαβαίνουν. Ένας αστυφύλακας με κλώτσησε.  Και πέτυχε το χτυπημένο μου πόδι. Πονάω  και ζαλίζομαι. Ένα χέρι με βγάζει στην άκρη και μου δίνει νερό. Με χαϊδεύει στο κεφάλι και μου μιλάει. Δεν καταλαβαίνω. Έχω δακρύσει και ζαλίζομαι. Δεν ξέρω τι λέει.  Μόνο το χάδι και το νερό με νοιάζει. Μόνο αυτό με νοιάζει…

Σήμερα ξύπνησα με ένα όμορφο προαίσθημα. Και ναι. Ένας νεαρός μου άφησε λίγο φαί και έφυγε γελώντας με τους φίλους του. Φορούσαν κάτι περίεργες φορεσιές που φωσφόριζαν. Έχω ξαναδεί τέτοιες. Τις φορούν όσοι μαζεύουν τα σκουπίδια. Και που και που με αφήνουν να ψάξω και ‘γω πριν τα πάρουν. Είναι λέει από τον δήμο. Είναι καλοί εκεί στον δήμο…

Να πάρει. Δεν είμαι καλά. Πονάει η κοιλία μου. Και ζαλίζομαι φριχτά.  Λες να κρύωσα; Όχι πονάει ακόμα πιο πολύ. Θέλω να κάνω εμετό. Μα έχω φάει μόνο… μόνο αυτό που έδωσε αυτός ο νεαρός. Ααααχχχ. Τα πόδια μου δεν αντέχουν. Φωνάζω αλλά για ακόμα μια φορά κανείς δεν με καταλαβαίνει. Όσο περνά η ώρα πονάω ακόμα πιο πολύ. Κάνε το να σταματήσει μαμά…  Αλλά λείπεις. Και συ και ο μπαμπάς. Τελικά με εγκαταλείψατε…; Τα μάτια μου έχουν θολώσει. Δεν βλέπω καλά. Μόνο πονάω. Πονάω και εύχομαι να τελειώσει γρήγορα.

Μια κοπέλα μου φέρνει λίγο γάλα. Με βάζουν να το πιω με τη βία. Και με χαϊδεύουν στο κεφάλι ενώ και η κοπέλα φωνάζει….

Το τελευταίο που θυμάμαι είναι η κοπέλα να φωνάζει….

Με έλεγαν Σκιά, και τα αδέλφια μου με φώναζαν Λάκι. Ήμουν Λαμπραντόρ. Καθαρόαιμο.

Με παράτησαν ένα πρωινό στο κέντρο. Η με έχασαν. Μικρή σημασία έχει. Σας ευχαριστώ άνθρωποι  που υπάρχετε. Μου μάθατε τελικά τι σημαίνει πόνος.

Κάθε μέρα δεκάδες ζωές εγκαταλείπονται στο έλεος τους αφού πρώτα τις «αγαπήσαμε»…

Αυτό θέλουμε?

Αφιερωμένο στην αγαπητή και αγαπημένη Μαρία που η πένα της με στηρίζει να γραφώ!!!

Χαμογελάτε…

Σχολιάστε

