Κλείνοντας τα μάτια

“Γεννήθηκα και ήταν πρωί
μα έζησα την νύχτα
άλλα μου είπαν οι θεοί
και άλλα στο κόσμο βρήκα”

Κάπως έτσι ήρθα σ’αυτόν τον κόσμο τον καλόν… Και πέρασαν τα χρόνια και ξύπνησε μέσα μου ένας άνθρωπος.
Αυτό ήταν… από τότε το αψηλάφητο ζώο της αγρύπνιας δεν τον άφησε να ξανακοιμηθεί…

Και όλο αναρωτιομαι, γιατί? Γιατί δεν κοιμάσαι ψυχή μου? Γιατί πίνεις από την αδειανή κούπα… Γιατί δεν κλείνεις τα μάτια σου ψυχή μου?

Πότε θα ξεκουραστείς? Δεν είναι ο κόσμος σου αυτός που σου έχει λάχει. Ένα διάλειμμα είναι. Κοιμήσου… σε παρακαλώ… Και όταν ξυπνήσεις, όλα θα έχουν αλλάξει… όλα… όλα…

Μα όταν έρχεται το βράδυ, κάτω από το μαξιλάρι ακούω μια φωνούλα… ισχνή και φοβισμένη…
– Πως να κοιμηθώ Δόκτωρ? Πως να αντέξω να κοιμάμαι όταν ο κόσμος φλέγεται…? Πως να τολμίσω να κλείσω τα μάτια μου? Πως θα αλλάξει ο κόσμος αν δεν αλλάξω εγώ πρώτα? Από ποιόν περιμένεις το πρώτο βήμα Δόκτωρ… η μάλλον… όχι Δόκτωρ… Αλούκα… έτσι σε βάφτησα και με βάφτησες…
Πως θα αντέξεις Αλούκα να κοιμάσαι, και να νομίζεις πως όλα θα αλλάξουν μόνα τους?

– Φοβάμαι ψυχή μου… Φοβάμαι μη σε χάσω. Και δεν έχω άλλον να χάσω παρά μόνο εσένα.

-Δεν θα με χάσεις… μα θα με αντριώσεις… θα με θεριέψεις… Μην είσαι άμυαλος ξεφτέρι μου… Εκεί δίπλα σου θα είμαι…

Και τότε θα ξεκουραστώ…

-Καληνύχτα ψυχή μου… αυτός ο κόσμος δεν θα αλλαξει ποτέ…

-Όχι Αλούκα… Καλημέρα… αυτός ο κόσμος αλλάζει ήδη… σήκω.

-Πάμε ψυχή μου! Σε βλέπω. Σε ξέρω. Νοιώθω.

“Ανάξιος αν είμαι, να μου δοθούν, της λήθης τα ελέη….. Στα κέρατα του Ταύρου γεννηθηκα…..αυτό μπορεί να φταίει….”

DrAluca

Χαμογελάτε…

Σχολιάστε

